Reklamace & vratky

Reklamace a vratky na 3 kliknutí!

Občas se může stát, že něco nefunguje jak má a vy chcete zboží vrátit či reklamovat. Ukážeme vám, jak lehké je to u nás.

Klik Bez papírování Ke spokojenosti
Vrácení jen na pár kliků! Bez složitého papírování. K Vaší plné spokojenosti.

 

Určitě jste už setkali se situací, kdy jste si koupili něco, co Vám nakonec nesedělo. Čepice byla příliš velká a dudlík měl jiný tvar. Vrátili, vyměnili nebo reklamovali jste někdy něco a cítili jste se při tom pod tlakem? V Trendybaby Vám ukážeme, že to může být i jinak.

Vrácení nebo reklamace zboží nemusí být stresující záležitostí. Stačí si vybrat, zda chcete zboží vrátit do 14 dnů nebo reklamovat. Pak jen vyplňte svou e-mailovou adresu a postupujte podle pokynů našeho online systému. Uvidíte, že vše proběhne rychle a snadno během pár kliknutí!

 

 

 

Jedna Dvě Tři

Není třeba předkládat žádné faktury, účtenky ani jiné doklady. Stačí jednoduše uvést svou e-mailovou adresu, na kterou byla provedena objednávka. Náš systém automaticky identifikuje Vaše objednávky a nabídne vhodné řešení.

Instrukce Vám budou zaslány e-mailem. Jediným kliknutím si vyberete příslušnou objednávku, popíšete nám, v čem spočívá problém, a jakým způsobem byste si přáli, aby byl vyřešen.

Po obdržení všech potřebných informací podrobně prozkoumáme váš případ. Pokud splňujete podmínky pro vrácení nebo reklamaci, zašleme vám instrukce, jak postupovat. Hotovo! :)

 

Často kladené otázky

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Jako spotřebitel máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok na vrácení zboží máte i v případě, kdy objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na prodejně. 

V případě, že nejste spotřebitel, tzn. zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Kam zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit fyzicky na naší prodejně. Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

TRENDY BABY, a.s.
Michelská 18/12a
140 00 Praha 4
Česká republika

Prosíme o pečlivé zabalení vráceného zboží, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, vraťte zboží do původního stavu, abyste předešli možnému snížení vrácené částky o náklady na obnovení původního stavu zboží.

Jak proběhne vrácení peněz?

Po obdržení zboží Vám vrátíme částku za zboží včetně dopravy, kterou jste zaplatili při nákupu. Peníze Vám zašleme co nejdříve, avšak nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. To však nastane až po doručení vráceného zboží zpět do naší prodejny, nebo po prokázání, že zboží bylo již odesláno zpět k nám. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Jak zboží vrátit?

Stačí vyplnit Vaši e-mailovou adresu výše a následovat instrukce, které obdržíte e-mailem. Alternativně můžete využít formulář "Odstoupení od kupní smlouvy" a zaslat ho spolu se zbožím zpět na naši adresu.

Mějte na paměti

Můžete vyzkoušet zakoupené zboží, ale prosíme, abyste se vyvarovali jeho zjevnému opotřebení. I když můžete zboží použít, mějte na paměti, že TRENDY BABY může účtovat náklady spojené s obnovením zboží do původního stavu. Těmto poplatkům lze předejít, pokud zboží sami vrátíte do původního stavu (vyčištění, kompletní sestavení, správné zabalení atd.). Každý případ odstoupení od smlouvy je individuálně posuzován vzhledem k rozmanitosti zboží.

Příklad: Pokud si zákazník objedná a zakoupí kočárek, rozbalí ho doma (odstraní obal), sestaví a použije venku, ale zjistí, že kočárek nevyhovuje jeho požadavkům, není vše ztraceno. I když byl kočárek použit a došlo např. k opotřebení kol, není to důvod pro ztrátu práva na odstoupení od smlouvy. Nicméně zákazníkovi mohou být účtovány náklady na nová kola. Obal není součástí zakoupeného zboží. Přesto si TRENDY BABY vyhrazuje právo na náhradu skutečných nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posuzovány a následně účtovány a odečítány od vrácené částky za zboží.